donderdag 12 september 2013

Essence Be loud grafiti topper wauw!!


ik moest echt alleen in het kruidvat zijn voor haarschuifspeldjes, aangezien ik er sinds een week of 2 ineens een aantal minder had. ( Dankzij Wendy van http://lovelacquer.nl/ ) ;-)
En toen liep ik zomaar tegen het essence schap aan met de nieuwe Be Loud edition. Mijn oog vloog meteen naar deze prachtige topper, die zachtjes begon te fluisteren "neem me mee".  Ik trachte nog door te lopen, echt waar heb het serieus geprobeerd, en toen begon die toch te schreeuwen zeg ik je! "Neem me nou met je meeeeee, ik zal echt prachtig staan op die zwarte Essie van je, echt waar, ik zal overal mooi op staan en ontzettend voor je glitteren dag na dag PLEEEEEEEEEEEAAAASE????????"
Nou ja Toen kon ik natuurlijk geen nee zeggen...... zeg nou zelf hij is toch ook gewoon te mooi!


Eenmaal thuisgekomen direct mijn spulletjes erbij genomen en gaan lakken:



Beginnen met schone nagels







Laagje basecoat ( nourish me van Essie)









Laagje zwart ( licorice van Essie)








Laagje glitter ( essence Be Loud Graffititopper)








Laagje topcoat ( Catrice Quick dry and high shine)






Op een rijtje


De rest van de BeLoud collectie was niet aan mij besteed trouwens. Die zeiden ook allemaal niks. Voor een lijn die Be Loud heet kan er maar 1 echt die naam dragen. Het lakje dat luidkeels me smeekte om meegenomen te worden.


Veel liefs
Inge

3 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf hea!! kon hem afgelopen week ook niet laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hij schreeuwt er echt om om meegenomen te worden hè Lotte?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet gezien?? En ook niet gehoord? Zonnebril en oordoppen in zeker

    BeantwoordenVerwijderen