zondag 20 oktober 2013

Blogbattle Halloween Nailart

Wat is in hemelsnaam een blogbattle?? Ik hoor het jullie al vragen. Nou een blogbattle is als er meerdere bloggers eens gaan kijken wie nu de mooiste look-, de mooiste nailart- of de leukste fashion-blogpost te maken.

Ik mocht battlen tegen Wendy.Sommigen hebben deze dame al eens eerder gezien, ze was samen met mij op de cocktailparty van wearforlove's verjaardag. 




Dus tegelijk met deze dame plaats ik deze post. Een nailart met als thema Halloween. Zij zal hetzelfde doen op haar blog lovelacquer Zoals de naam al doet vermoeden is Wendy dol op lak, nagellak wel te verstaan. Een waardig tegenstander dus.

Ik heb gekozen voor een draagbare nailart met een spannende twist.

Overdag zie je dit:

Gebaseerd op de zwarte kat die heksen zoals ik nogal eens plachten te hebben. ( ja ik heb echt een zwarte kat!) 

Een echte heks dus ikke. Anyway, mijn kat op mijn nagels. Maar het scary gedeelte komt pas 's avonds als de lichten uitgaan. Als de maan achter de wolken verdwijnt, als de kerktorenklok middernacht slaat.Daar in het donkerste hoekje van de wereld komt mijn nailart tot leven.



Best cool toch?

De truc? glow in de dark topcoat van Essence over een laagje  van Genius in a Bottle van Catrice. Daarover licorice van Essie voor de vorm en de iris van de ogen. Deze dient ook als basis voor de andere nagels.

Ik hoop een kansje te maken, maar hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs 

Inge


2 opmerkingen:

  1. Wat een tof glow in the dark effect! Leuk bedacht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Ik heb ook nog glow in the dark lak van OPI liggen, misschien toch maar eens mee gaan prutsen :P

    BeantwoordenVerwijderen