woensdag 2 oktober 2013

Maybeline Fit me anti-shine stick review

Jullie hebben het vast al in de schappen zien staan. De Maybeline Fit me! Anti-shine stick

Ik heb gekozen voor de 250 Sun Beige of Beige Soleil.
Aan het eind van de zomer is mijn huid immers wat donkerder. 










Ik vond het lastig een geschikte kleur te vinden, deze kleur is eigenlijk te vaal voor mij vind ik zelf, wat meer roze vind ik wat frisser staan, maar de rozige tinten waren veel te licht.

In gebruik vind ik de stick makkelijk aan te brengen, goed te verdelen en het draagt lekker op de huid. De stick is niet heel zuinig in gebruik. Het gaat best snel op, heel erg dekkend is hij ook niet. Maar dat heb ik met mijn huid ook niet nodig. 
Ik vind hem zeker niet verkeerd, maar geef definitief de voorkeur aan mijn andere foundations. Deze gaat wel in mijn EHBB-tasje. ( Eerste Hulp Bij Beautyproblemen) het formaat is namelijk superhandig, je kunt het met je vingers goed verdelen. Heel makkelijk dus om mee te nemen op vakanties of als je ineens toch besluit naar een feestje te gaan zonder eerst thuis langs te gaan. 

Zonder                                                           Met


 Het totaal plaatje, wat afgepoederd, beetje bronzer aan de kaaklijn, beetje blush op de wangen, wat grijs oogpotlood en mascara, en een glanzende lippenbalsem.

Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten