dinsdag 1 oktober 2013

EINDCONCLUSSIE: vergelijkingstest Kiehl's midnight eye recovery versus Estee Lauder advanced night repair eye synchronized complex

Een ruime maand geleden ben ik gestart met het vergelijken van deze 2 oogcreme's:


De Kiehl's Midnight recovery eye is al een tijdje favoriet van me, maar het is wat lastig te verkrijgen, je kunt hem wel online bestellen, maar dan ben je 8 euro verzendkosten kwijt. Eens kijken of een andere creme me misschien zelfs wel beter bevalt
Deze creme kost 35 euro voor 15 ml. Verzendkosten van de online shop zijn 8 euro en verkooppunten zijn slechts te vinden in Amsterdam, Den haag en Eindhoven.




De Estee Lauder advanced night repair eye synchronized complex is vrij nieuw in de winkels, gewoon bij Douglas en Ici xl te verkrijgen en kost
adviesprijs 54 euro voor eveneens 15 ml.
Deze is te koop bij oa. Douglas en ICI XL
Hier zijn bij beide regelmatig acties waardoor de creme goedkoper te verkrijgen is.







Nieuwsgierig naar de eindconclussie?





Zo zag het eruit:
En zo ziet het er nu uit:




 En zo als ik lach  toen:

En zo nu:

Bij het oog waar niets boven zit heb ik elke avond voor het slapen de Estee Lauder gesmeerd. Bij het oog met het moedervlekje erboven heb ik elke avond de Kiehl's creme gesmeerd.

Eindconclussie: Ik vind beide ogen goed opgeknapt. Fijne lijntjes zijn minder geworden, en de huid lijkt niet zo dun. Het Estee Lauder oog had het het meeste nodig, en hoewel ik het verschil tussen de 2 creme's klein vind, heeft het Estee Lauder oog toch gewonnen. Die verbetering is net ietsje beter, en hij smeert heel erg fijn. Het is een dunne substantie die makkelijk uitsmeert.

De winnaar is dus de Estee Lauder advanced night repair eye synchonized complex.
Maar de Kiehl's is zo'n goede 2e dat die evengoed opgesmeerd gaat worden.

Liefs
Inge

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de oogcreme van Khiel's heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook de Estee advanced eye night repair. Daar ben ik ook heel tevreden over. Sowieso als je eenmaal de producten van Estee gaat gebruiken wil je niets anders meer, vooral de serums en de creme's :)

    BeantwoordenVerwijderen