zondag 4 augustus 2013

a night on the town



Toen ik een jaar of 20 was, kon je me bijna elke avond in de stad vinden. Donderdags borrelen na koopavond, vrijdags het weekend vieren, zaterdag was uiteraard de stapavond van de week en op zondag deden we het nog eens stilletjes over.



Tegenwoordig slokken werk en kinderen al veel tijd op. Waar je voorheen met een uurtje of 6 slaap na 10 glazen drank best alweer redelijk fit was, heb ik nu een dag of 2 nodig om weer lekker in mijn vel te zitten. Maar heel soms is dat het toch waard.
De voorbereiding wil ik met jullie delen. Lekker jezelf optutten met de spanning van een leuke avond in het verschiet is immers al de helft van de fun.


Uitgebreid douchen, scrubben, smeren en zoals mijn peetoom vroeger placht te zeggen beschilderen.
Ik koos voor waterproof produkten, het is immers zomer en ik zweet nogal snel. Om te voorkomen dat ik na een half uur me niet alleen gesmolten voelde maar ook er gesmolten uitzag. 
Mijn lijstje van gebruikte produkten: 

Moisterizer: Gorgeous van Lush
shadow insurance eyeshadow primer van too faced
concealer 920 Unity
foundationpoeder van Hema
ll Bronzing powder mineral texture, Kaleido roze
maybeline color tattoo in :
eternal gold
Turquois forever
glide on eyeliner in Uzi van UD
catrice gold topper
YSL shocking mascara black
P2 blush van de party by the pool colectie
Mua lipgloss quick kiss


Ik ben begonnen met de moisterizer, daarna een laagje primer op mijn ogen gedaan. onder mijn ogen in een driehoek langs mijn neus naar beneden de concealer, deze haalt de donkere kringen ietwat weg en geeft direct wat highlight aan mijn jukbeenderen. Met dezelfde concealer onder mijn wenkbrauwen een highlight aangebrachtMet het poeder matte ik dat vervolgens wat af, waarna ik mijn hele gezicht inpoederde met de Kaleido, die de huid wat egaliseert en een prachtige glow geeft.

Mijn ogen heb ik vervolgens de Eternal gold opgebracht op het gehele ooglid, en de Turquois forerver in de crease. Deze samen goed geblend. Daarna met een eyeliner kwastje de Turquoise forever als eyeliner gebruikt. Een strakke dunne lijn boven de ogen en een uitgevaagde lijn onder de ogen. In de binnenste ooghoeken heb ik de Eternal gold gebruikt. In de onderste lijn heb ik met de Uzi het ietsje donkerder gemaakt. 
Hierna de Catrice gold topper in de buitenste ooghoek en onder de wenkbrauw.
De mascara in 2 dikkere lagen aangebracht, de blush op mijn wangen en een laagje gloss op mijn lippen, ik wilde de aandacht vooral naar de ogen laten gaan.
Het resultaat:




Het is een heerlijk avondje uit geworden!

Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten