vrijdag 9 augustus 2013

P2 24 hours eye shadow cream
( de dupe voor Maybelline's color Tattoo's)



Ik ben dan weer zo’n mazzelaar dat ik lekker dicht bij de grens woon van zowel Duitsland als België in het smalste puntje van Limburg. Geregeld ga ik me dus te buiten aan een shoppingspree bij de DM in Duitsland. Geregeld als ik de dag na het storten van mijn salaris. Ik heb het ook wel eens geprobeerd de dag voor het storten van mijn salaris, maar dat was toch half zo leuk niet.


De DM heeft een aantal merken die erg goed en erg budget zijn. Zo heb je de Balea, de verzorgingslijn, shampoo, douche/badgel, deo, zonnebrand, bodylotions/butters, voet en gezichtsverzorging. Eigenlijk zou je elk lijf volledig met Balea kunnen verzorgen met voor elke behoefte en smaak een toepasselijk Balea produkt. Echt ga je naar Duitsland, dan moet je naar de DM.

Naast de Balea heeft de DM de Ebelin, de toolslijn. Haarborstels, make-upkwasten, pincetten, wenkbrauwborsteltjes enz. Ik heb mijn favoriete haarborstel al gereviewd lees maar eens ;-)

En dan de P2, de make-uplijn. Producten vergelijkbaar met de luxere drogisterij merken. Maar voor een prijsje tussen essence en Catrice in. Hun assortiment is eveneens vergelijkbaar met beide merken. Ook hebben ze elk seizoen een leuke limited edition.
Bij mijn laatste bezoek aan de DM was ik eigenlijk voor de maybelline’s color tatoo’s gegaan. Die zijn er ook een stuk goedkoper dan bij de Nederlandse drogisten. In het schap van P2 kwam ik toen deze creamy oogschaduw tegen.
Hoewel ik normaal vind dat ze creamy oogschaduw beter creasy oogschaduw kunnen noemen gaf de titel me enigszins de indruk dat het misschien wel eens een goede colortattoodupe zou kunnen zijn. ( leuk woord bij galgje ook!)
24 hours perfect eye shadow cream. Oké, dat wilde ik toch even testen, voor 3,95 euro kun je je immers geen hele grote buil vallen. Nou ja, tenzij je uitglijdt over een tros Chiquita bananen. 

Ze hebben 6 kleurtjes:
  • 010 Love me, licht crème
  • 020 Kiss me, licht roze
  • 030 Adore me, olijf
  • 040 Hug me, babyblauw
  • 050 Happy me, oudroze
  • 060 Notice me, knallend turquoise.


Alle kleuren hebben een parelmoerachtige shimmer. Ik koos heel neutraal de crèmekleurige Love me.
And damn right I’m loving her. Het geeft met 2 laagjes een mooie dekking, en een goede houvast voor een contrastkleurtje in de crease. De crèmekleur is een beetje bleek in haar eentje. Maar te combineren met alle kleuren van de regenboog. Normaal gebruik ik vaste poeder oogschaduwen. Deze zijn met een blendkwast goed te blenden en blijven daarna eveneens zitten als een huis.

Na een volle werkdag had ze nog steeds niet gecreased.
Ik ben er dus erg blij mee, al was het maar als basis. De Adore me en de Happy me ga ik ook nog halen.
Dus regel een dagje naar Duitsland, bel een vriendin aan de grens en follow me, want bij 50 volgers verloot ik een kleurtje naar keus!


Liefs Inge

3 opmerkingen:

  1. Ik ga er donderdag heen! Met een vriendin ipv mijn vriend. Die kan zich dan ook nog wel vermaken. Mijn vriend stond de laatste keer dat ik bij de DM was een uur buiten te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga altijd in mijn eentje, krijg mijn lief er echt met geen paard naar binnen. hahahaha

      Verwijderen