vrijdag 23 augustus 2013

schwarzkopf cotton Fresh droogshampoo review


Vandaag wilde ik jullie laten weten wat ik van de droogshampoo van Schwarzkopf vind. Ik zag deze staan en normaal vind ik katoen geurtjes altijd erg lekker. Dus ik dacht laat ik het maar eens proberen.




De prijs ligt tussen de 3 en 4 euro in afhankelijk van waar je hem koopt en daar krijg je 150 ml produkt voor. Van Batiste krijg je in diezelfde prijsklasse 200 ml. Goedkoop is ie dus niet.

De voornaamste reden dat ik hem kocht is omdat de geurbenaming me aansprak, dit is dan ook wat het meeste tegenviel. In plaats van Cottonfresh, wat ik vooral associeer met een zachte schone geur als van katoen dat in de zon te drogen heeft gehangen ruikt het eerder naar een luchtverfrisser of een goedkope deodorant. Geen luchtje dat ik met plezier in mijn haren spuit. Gelukkig bleef de geur niet al te lang hangen.

Qua werking vind ik hem ook wat tegenvallen, mijn haar wordt er niet echt veel minder vet van en ik krijg het ook niet beter in model.

Eindconclussie,  dit is wat mij betreft geen aanrader. het is prijzig, ruikt niet erg lekker, en de werking is ook niet zo denderend dat je de eerste 2 punten op de koop toe neemt.
Ik gebruik droogshampoo vaak om getoupeerd haar uit te kammen ( Thanks Mascha van beautygloss voor die tip! hij werkt echt heel goed.) Ik vind slapen met getoupeerd haar niet fijn, en wassen is niet altijd een optie, bovendien vind ik slapen met nat haar ook al niet fijn. Dat word nog een leuke blog voor een andere keer, slaapgewoonten. Gebruik overigens voor deze tip nooit de Batiste volume xxl droogshampoo uit mijn vorige review, die maakt je haar namelijk heel erg stroef, wat soms precies de bedoeling is, maar in dit geval dus juist niet.
Deze droogshampoo zal dus vooral worden opgebruikt voor dat doel, en niet meer opnieuw worden aangeschaft.

Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten