maandag 12 augustus 2013

Great trade!

Vroeger zeiden alle moeders: "Van ruilen komt huilen" En bij mijn kinderen ben ik inderdaad altijd voorzichtig als ze aan het ruilen slaan. Vaak eindigt dat in letterlijk slaan en dat is niet de bedoeling.
Toch ruil ik zelf tegenwoordig het een en ander. Als beautyliefhebber koop je het een en ander om eens te proberen, er zitten dingen in boxen als de Truly yours die je dan niet niet leuk vind of misschien niet je kleur zijn maar die een ander helemaal geweldig vind.  En dus ruil je dan.



Heel soms zit er dan tussen die ruilingen een pareltje tussen dat je dagelijks blijkt te gebruiken. Ik bedoel dan niet die dingen die je al heel graag gebruikte en dus bewust om die reden hebt geruild. Maar zo'n produkt dat je in het ruillijstje van een ander ziet waarvan je denkt, "ach dat ken ik niet, laat ik dat maar eens proberen" 

Voor mij was dat de: 

Ancilla BRONZING POWDER MINERAL TEXTURE, KALEIDO - ROZE


Het is een mineraal poeder in vaste vorm. Vergelijkbaar met de pressed perles de meteorites van Guirlain:
Oke het doosje is niet zo mooi als die van Guerlain, maar de prijs is wel een stuk mooier. Ik heb de losse parels ( de balletjes) van Guerlain, en heb deze vergeleken met de minerale poeder van Ancilla. En ik gebruik dus alleen nog maar de Ancilla.

Het grote verschil zit hem in de shimmers. In de Guerlain en in de Essence zitten redelijk veel shimmers, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind, en de Ancilla geeft enkel egalisering en een hele lichte natuurlijke glans. 
Ik ben niet zo'n goede fotografe dat ik het op de foto kan vangen, maar laatst stond mijn dochter te kijken. 
Eerst mijn wallen en plekjes verstopt onder een concealer, dat was geen gezicht. Daarna met wat bb cream de boel wat geblend. Dat was al beter, maar nog steeds niet zo mooi naar haar smaak. Het lijkt wel gesminkt vond ze. Toen de tovertruc, met een losse kwast losjes mijn hele gezicht met de Ancilla ingepoederd. Ja toen was het mooi, egaal, glanzend maar niet dichtgesmeerd.  

Zoals jullie op de foto kunnen zien, begint de mijne de bodem te raken, hoog tijd dus om een nieuwe te bestellen, want deze kan ik niet meer missen. En de Guerlain, ach die is altijd nog mooi voor de sier 


Dus lady's, blijf ruilen want je weet maar nooit wanneer je je favoriete produkt tegenkomt. 

Liefs Inge






2 opmerkingen:

  1. Ohhh ik vind de perles de meteorites van Guerlain echt super, dus maar gelijk besteld bij IciParisXL. Ik kende ze nog niet en zag ze hier bij jou voor het eerst. Leuk om een nieuw blog te ontdekken en gelijk een product te ontdekken die ik nog niet kende. Super!

    BeantwoordenVerwijderen