maandag 5 augustus 2013

Quick review: beste borstel ever!



Even een quicky tussendoor, maar een week of 3 geleden stond ik bij de DM ( een Duitse drogisterijketen met vele malen goedkopere merkartikelen en een enorm uitgebreid assortiment van budget eigen merk artikelen die enorm goed van kwaliteit zijn)
Mijn mandje was al aardig vol, wat colour tattoo's van Maybelinne (6,95E) wat nieuwigheidjes van P2, een van die eigen merken, wc-papier, wat maskers van Balea, ook zo'n eigen merk. En bij de kassa kwam ik langs een rek haarborstels. Waaronder die van hun merk Ebelin.



Nou moet je weten dat ik al lang haar heb zo lang als ik me kan herinneren, met heel af en toe een korte periode kort(er) haar ertussendoor. Toch kom ik elke keer weer op lang uit.
Ook mijn dochter heeft lang fijn blond haar met een lichte slag tot op haar billen, een klittenramp dus, en mijn oudste stiefdochter heeft eveneens heel lang haar, maar van het soort waarbij je de elastiek maximaal 2 keer rond een staart kunt draaien.

Klittenspray's, tangleteezer's, antiklitspoelingen. Allemaal al de revue gepasseerd, en antiklitspoeling gebruiken we nog steeds. Van antiklitspray heb ik het idee dat het haar er zo viezig van word dat het haar die dag meewerkt en de volgende dag zegt "hahaha nou klit ik lekker dubbel stelletje sukkels!".
De tangleteezer sja, hij werkt mij te langzaam en de borstel valt met grote regelmaat uit mijn hand. Ik moet echt een vluggere borstel die ik vast kan houden. Als ik alle lange haren met de tangleteezer moet kammen in de ochtend hier in huis kan ik minstens een half uur eerder opstaan. Not dus, opstaan doen we pas als het echt niet anders meer kan.

Al zoveel geprobeerd, en elke keer miskopen. En toen zag ik een borstel van Ebelin. "probeer mij" fluisterde die zachtjes, maar ja mijn mandje was al zo vol, en de borstel was toch weer 7.95 E. "doe nou maar gewoon, ik beloof je dat ik echt mijn best doe met borstelen!" fluisterde de borstel me nogmaals toe.
Ik ben al heel erg tevreden over de eyeshadow pencils van Ebelin, dus vooruit dan maar, de borstel mocht ook nog mee.

En jullie zien hem al aankomen, het is de ALLERBESTE borstel die ik ooit heb gehad. Zelfs heftig getoepeerd haar, klitten van 2 dagen niet borstelen. Droog haar ( zonnig weer immers) met dode punten. Alle klitten zijn er binnen no time uit.

Ik wil nooit meer een ander! 

Het is een mix van varkenshaar en van nylon staafjes en ik kan hem dus 100% aanraden!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je blogs echt iets gezelligs hebben. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem gisteren bijna gekocht. Maar wist niet meer zeker welke jij had gekocht. Er waren er twee die op elkaar leken. Maar ja, ik heb mooie borstels liggen en gebruik toch altijd de goedkoopste en eenvoudigste....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgende keer echt meenemen, ze hebben ook een kleinere versie.
    Het is de borstel met kleine haartjes en daar tussenin grotere pinnen. Op de foto bovenaan kun je het goed zien

    BeantwoordenVerwijderen