zondag 11 augustus 2013

opgeruimd staat netjes


Zo af en toe ontkom je er niet aan, opruimen. Al je beautyspullen sorteren, wat gebruik je, wat is op en wat kan weg. De kastjes weer eens soppen, de kwasten en tools schoonmaken.
Maar eerlijk is eerlijk, dat vind ik wel het leukste opruimklusje! Al mijn mooie spulletjes weer eens eventjes bewonderen, "Oh ja dat had ik ook nog mmmmm"



Meestal heb ik maar een heel klein deel dat ik weggooi. Ik vind dat zonde en dat wat ik niet in ruilgroepen kwijt kan geef ik liever weg. Alleen wat niet meer bruikbaar is gooi ik weg. En wat leeg is natuurlijk.
Mijn leeg en weggooifoto van deze maand:

Wat zie je hier zoal op:
  1. 3 lege zakjes van Lush, daarin zaten respectievelijk een zeep, een bruisbal en een bubblebar. De bruisballen van Lush zou ik zelf nooit kopen, maar ik hou van bubbels in mijn bad. Bovendien zit er vaak allerlei rommel als glitters, bloemblaadjes, confetti enz in, en daar maak je mij ook al niet blij mee. Bovendien vind ik ze erg prijzig voor eenmalig gebruik. Soms krijg je er echter eentje kado, en de gevulde vinden mijn kinderen wel altijd een feestje dus die zijn er dan wel blij mee.De bubblebars gebruik ik wel graag, lekker veel schuim en heerlijke geurtjes.  De zepen van Lush gebruik ik vrijwel dagelijks. Of een zeep of een douchegel. Echte verwennerij in de douche. Trouwens voor drukke mama's een aanrader. Maak van je douchemoment een uitgebreid verwen jezelf moment. Zo heb je met 10 minuten extra wel even jijtijd waar je veel energie uit kunt halen. 
  2. een lege verpakking van de-makeup watjes, eigenmerk van de DM. Ik maak dus echt elke avond trouw mijn gezicht schoon, en elke ochtend enkel met water. Mijn huid doet het hier geweldig op. Ik gebruik ook vaak watjes tijdens het opmaken. Om eventjes iets weg te vegen of even een kwastje af te vegen. 
  3. 2 lege verpakkingen van ebelin kwasten. Ik gebruik alleen deze, ze zijn voor mij makkelijk verkrijgbaar, goedkoop en ik kan er lekker mee werken. Ik heb wel een stuk of 8 oogschaduwkwasten. Zo kan ik ze eens per week schoonmaken, de gebruikte leg ik aan de kant. 
  4. YSL shocking mascara, ik had een mini, maar vind hem zo fijn dat ik de grote heb aangeschaft. En weer. Alleen in het begin zit er altijd teveel op de borstel.
  5. Decleor neroli sampleset, Ik ben een groot fan van Neroli, maar dit stinkt zo dat ik blij ben dat ie op is. Ik zou het dus niet aanschaffen.
  6. Mylene voetbalsem, mijn favoriete voetencreme al 10 jaar. omdat het wat lastiger aan te komen is probeer ik wel eens een andere, maar ik kom elke keer weer bij de Mylene terug. 
  7. Hema cream foundation, ik gebruik nauwelijks foundation, en al helemaal niet sinds de bb cremes er zijn. Deze gaat dus half opgebruikt weg. 
  8. Sample bodycreme van Pure Soap. Lekker spul, maar vergeten, en nu is ie muf. 
  9. Hema lotion, ik gebruik liever de eau Roma van Lush, deze is inmiddels oud en dus moet ie weg. 
  10. De verpakking van mijn nieuwe natuurspons, erg lekker zacht voor al mijn douchegels.
  11. een lege doos van de tissues, ook veelvuldig tijdens het opmaken gebruikt. 
  12. Balea shampoo, vergelijkbaar met Guhl kwaliteit, maar stukken goedkoper. Vooral gebruikt voor het hele gezin.
  13. en last but not least, muggenmelk! Onmisbaar op een campingvakantie met open water in de buurt.

Dan als afsluiter de spullen die ik te ruil/ koop heb gezet:




Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten