dinsdag 27 augustus 2013

vergelijkingstest Kiehl's midnight eye recovery versus Estee Lauder advanced night repair eye synchronized complex

De Kiehl's Midnight recovery eye is al een tijdje favoriet van me, maar het is wat lastig te verkrijgen, je kunt hem wel online bestellen, maar dan ben je 8 euro verzendkosten kwijt. Eens kijken of een andere creme me misschien zelfs wel beter bevalt
Deze creme kost 35 euro voor 15 ml. Verzendkosten van de online shop zijn 8 euro en verkooppunten zijn slechts te vinden in Amsterdam, Den haag en Eindhoven.




De Estee Lauder advanced night repair eye synchronized complex is vrij nieuw in de winkels, gewoon bij Douglas en Ici xl te verkrijgen en kost
adviesprijs 54 euro voor eveneens 15 ml.
Deze is te koop bij oa. Douglas en ICI XL
Hier zijn bij beide regelmatig acties waardoor de creme goedkoper te verkrijgen is.






Ik zal de komende maand op mijn ene oog de Khiel's smeren en op mijn andere oog de Estee Lauder. Beide op een schoongemaakte huid voor het slapen gaan.




Zo ziet dat er nu uit, die schoongemaakte huid voor het slapengaan:
 En zo als ik lach ;-)













Zoals je ziet beginnen de 40 afgelopen jaren langzaam hun sporen te vertonen in fijne lijntjes en slappere oogleden. Wat op de foto's het rechteroog is is in werkelijkheid mijn linkeroog, en zal het oog zijn dat Kiehl's mag ontvangen. Het oog met de sproet erboven ( ik ben een vrouw, dus links en rechts isseus zijn erg lastig voor mij :-P )
Het andere oog krijgt de komende tijd elke avond een drupje Estee Lauder.
Eind september maak ik dan een update met nieuwe foto's ( dat is overigens wel het voordeel van nachtdiensten werken, dat je foto's van je avondgezicht kunt maken bij daglicht.

Ohja, van de Estee heb ik meerdere sample's anders zou ik het de maand natuurlijk niet redden ook al is ie nog zo zuinig. Het Kiehl's is een 3 ml sample waar je een maand wel mee vooruit komt, zeker als je maar 12 oog hoeft te smeren.

Veel liefs en ik hou jullie op de hoogte!
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten