zaterdag 17 augustus 2013

summertime and the living is easy zomerlook


De zomerzon heeft je haar al een natuurlijke bleek gegeven, en je huid een lekkere gezonde glow. Dus een leuke casual look in de zomer is altijd een stukje makkelijker dan in de winter vind ik. Als je huid bleek is, en de vrieskou je haar alle kanten op laat springen.




Dus mijn zomerse look van vandaag, luchtig, losjes en basic ;-)



Het haar: gister gewassen en aan de lucht laten drogen, vandaag slechts een beetje volume aangebracht bij de kruin met de volume xxl van Batiste. Zonnebril in mijn haar en easy does it. Iemand vond in mijn comments dat ik het best los kon dragen, ook al ben ik 40. Kreeg ook spontaan complimenten van mijn pakketjesjongen vanmiddag "Bloos"

Mijn make-up gezicht:
Wat concealerstick Unity 920 in de driehoek onder mijn ogen en boven mijn wenkbrauwen. ( Boven???? Ja boven, op hogere leeftijd geeft dat een optisch liftend effect)
Bare minerals loose powder foundation in Light. Maar minimaal, ik hou niet van een hele hoge dekking, en mijn huid is heel rustig dus heb het ook niet echt nodig. Maar deze heeft ook al een sfp dus dat is wel makkelijk.
En rosegold blush van sleek op mijn jukbeenderen.

Oogmake-up:
Een basis op de oogleden enkel van venus van UD naked basics, en in de wimperranden een bruine eyeliner ( Brun le crayon kohl van Lancome) en vervaagt. ( ja heb beautylab gekeken gister!)
En lik mascara ( YSL shocking)

Lippen: Blistex shine lipbalsem, een die uit de collectie is, maar die altijd een mooie glans geeft.

Ik moet alleen nog iets verzinnen om ook met de zichtbare kant van de camera mooie foto's te maken ;-)

Liefs Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten