donderdag 22 augustus 2013

Nailart voor beginners

Afgelopen nacht eens een nailart gemaakt. Ik werk voornamelijk in nachtdiensten, en dan is er vaak niet veel te doen. Om de tijd een beetje te doden doe ik dan meestal mijn nagels. Vandaag laat ik jullie stap voor stap zo'n nagelwerkje zien.


Begin met een schone goed gevijlde nagel en breng een basecoat aan : Essie moisterizing basecoat

Vervolgens breng je een mooie grijze kleur aan, deze is van Gosh, "miss Grey" en had 2 laagjes nodig om dekkend te zijn.


Dan breng je aan de tip een streep glanzend zwart aan. Je kunt hiervoor de rest van de nagel afplakken als die helemaal goed gedroogd is met wat schildertape. Die moet je dan wel direct verwijderen. Ik doe het uit de hand. Het zwart is Essie Licorice


Als dit gedroogs is teken je met een mooie zilver en een heel dun kwastje een kringeltje vanuit 1 hoek van de nagel over het hele nagelbed. Gosh 555 silver, en een nummer 1 kwastje van de euroshop waar ik nog eens 3kwart van de haren heb afgeknipt. Hier zijn vast ook wel pennen ofzo voor te krijgen. Hierover breng je nog 1 of 2 laagjes topcoat aan zodat je ook wat langer plezier van je werk hebt. Ik heb daarvoor Essence gel-look topcoat gebruikt.


En voila je kunt er weer een weekje tegenaan met je nagels ;-)



Liefs Inge

1 opmerking:

  1. Ziet er chique uit! Ik moet mijn nagels echt beter verzorgen en vaker lakken. Ik vind het fantastisch om mooi gelakte nagels te hebben maar het bezig zijn met mijn nagels vind ik het minst leuke beauty dingetje om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen