vrijdag 2 augustus 2013

Ik had toch nog?.....

Ken je dat? 

Ik zat gisteravond lekker buiten met een wijntje, een vuurtje in de vuurkorf. Ons vleermuisje vloog driftig rondjes om al onze mugjes weg te vangen. Ik vond het een perfect moment om mijn teennagels eens te lakken met de Show your feet toenailpolisch van Essence. 




Maar de lak is best dun. (dekt ook niet in 1 laag zoals ze beloven overigens) Elke keer als ik dus net bij mijn dikke teen aankwam, plakte de kleine teen al tegen de andere aan. En andersom, als ik de grote teen eerst lakte dan veegde mijn hand de helft alweer uit tegen de tijd dat ik bij de kleine teen aankwam.

Nou moet ik zeggen dat het met mijn overdadige Rubens figuur ook niet heel erg makkelijk is om je teennagels te lakken. Jammer genoeg heeft mijn schatje geen voetfettish. Dus gekleurde teennagels zal ik toch echt zelf voor elkaar moeten krijgen...

En toen schoot het me te binnen. Ik had in mijn ruildoos ( een doos vol beautyspul dat ik dan ruil tegen ander beautyspul, omdat je nou eenmaal nooit genoeg beauty kunt hebben) nog teenspreiders van Herome.
"WAT TEENSPREIDERS????"  Ja teenspreiderss.
Dus die erbij gezocht. Uiteraard liggen die dan helemaal onder in de doos en die doos is heel erg groot en heel erg vol. Maar uiteindelijk had ik ze gevonden. TADAAA!!!

Na wat hoekjes gladgevijld een basecoat van Essie aangebracht ( dat moest van het meisje in de DM, die vorige week mijn nagels lakte, dan zou ik namelijk geen last meer krijgen van schilferende nagels.)
Toen een laagje kleur aangebracht. En omdat zoals ik al zei de kleur niet echt heel super dekte nog maar een laagje aangebracht:

Nu nog wat vlekjes wegwerken. ( die vlek op mijn linker grote teen is trouwens een oude blaar die ik op vakantie kreeg. Voor het paardrijden moet je namelijk dichte schoenen aan, en die had ik geen, dus nieuwe gekocht , gohhh naar hoor nieuwe schoenen kopen sjucht, en toen vergat ik sokken. Dus een paardrijblaar.)

en klaar!!:

Zo weer zomerse voetjes met zomers weer :-)
Ps:( de teenspreiders zijn dus definitief uit mijn ruildoos) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten